هاست پر بازدید
نوشته شده توسط : cyrus

هاست پربازدید پیام آوا سرویسی است که برای وب سایت های با بازدید بالا و سازمان ها در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه اکثر شرکت ها از پشتیبانی این نوع از سایت ها بر روی هاست های اشتراکی امتناع میکنند و از نظر اقتصادی و مدیریتی خرید سرور برای شما امکان پذیر نیست شرکت پیام آوا سرویس هاست پربازدید را که چند برابر قویتر از هاست های اشتراکی است را به شما پیشنهاد میکند. در هاست پربازدید هیچ گونه محدودیتی در میزان بازدید اعمال نمی شود اما نوع برنامه نویسی سایت و دیتابیس و میزان پردازش سرور مهم است. در سرور های هاست پربازدید به چند دلیل سرعت و کیفیت رشد چشم گیری کرده است که میتوان به قطعات سخت افزاری قدرتمند و نصب وب سرور های گران قیمت اشاره نمود. اما مشترکینی که وب سایت انها بازدید بالایی ندارند میتواند از هاست لینوکس معمولی استفاده نمایند که این نوع از هاست ها برای وب سایت های با بازدید کم در نظر گرفته شده است. کاربران محترم میتواند با خرید هاست پربازدید چند برابر از مقدار مجاز از منابغ اختصاصی خود استفاده نمایند.

 

پشتیبانی | Support

مجموعه پیام آوا با کادر حرفه ای پشتیبانی همواره اماده بررسی مشکلات کاربران میباشد.از تمایزات این تیم نوع پشتیبانی ان میباشد که از طریق تماس تلفنی و چت انلاین در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات اماده ارائه خدمات پس از فروش به کاربران خود میباشد.پشتیبانی بطور عادی از طریق تیکت انجام میپذیرد.

 
امکانات نامحدود | Unlimited

از ویژگی های هاست پربازدید امکانات نامحدودی است که کاربران بدون دغدغه میتوانند از استفاده کنند. این سرویس به منزله قرار گرفتن در سرورهای قدرتمند از کیفیت بالای نرم افزاری برخوردار است که باعث میشود کاربران بتواند از کلیه امکانات وب سایت خود بهرمند شود. امکاناتی چون پهنای باند نامحدود، ساب دامین نامحدود و فضای دیتابیس است.

 
سرعت و امنیت | Speed & Security

با سرور های قدرتمند هاست پربازدید پیام آوا، کاربران میتواند با قطعات سخت افزاری قدرتمند هارد SSD بدون افت سرعت و امنیت بالا، از سرویس خود استفاده نمایند. کانفیگ و امنیت سرور ها توسط یک کادر حرفه ای بطور شبانه روزی تحت نظارت قرار دارد که این امر در طول سالیان، رضایت هزاران کاربر را بهمراه داشته باشد.

 
تضمین کیفیت | Quality

تضمین کیفیت هاست پربازدید خیال خاطری است تا به کاربران اطمینان دهد در تمامی طول شبانه روز با وجود مصرف بالا منابع، وب سایت ها در دسترس خواهد بود. پیام آوا با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی شبکه، سرورهای خود را در قدرتمند ترین دیتاسنترهای دنیا قرار داده است. کاربران محترم میتواند در صورت عدم رضایت این سرویس، قبل از ۲۴ ساعت درخواست وجه دهند.

 





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: